Welcome in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rick Houweling - WaarBenJij.nu Welcome in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rick Houweling - WaarBenJij.nu

Welcome in Bangkok

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi Allemaal!

Inmiddels zijn we alweer ruim 24 uur in Thailand en dat betekent dat we veilig zijn aangekomen op onze eindbestemming.

De vliegreis;
Omstreeks 21.20 taxieden we naar de startbaan van Düsseldorf airport in een 777-300 onderweg naar onze eerste stop Dubai international airport. (Je weet wel dat vliegveld waar ze een serie over maken op Discovery Channel). Zoals gewoonlijk zat ik bij het raam maar helaas bij de vleugel... Top uitzicht dus.

Iedere stoel in het vliegtuig beschikte over een eigen touchscreen scherm wat voorzien was van de nieuwste films, series, muziek en games. Die zes uur zouden we ons dus wel vermaken? Daarnaast waren er onder het vliegtuig twee camera's geplaatst zodat we tijdens de vlucht (en ook het opstijgen en landen) konden meekijken uit de ogen van de piloot. Ik had mijn GoPro bij me dus daarmee heb ik dat alles gefilmd, hopelijk goed.
De reis ging voorspoedig en het dinner was prima, uitgebreid en veel. En gelukkig, weinig turbulentie.

Toen we aankwamen moesten we vier uur wachten op het vliegveld van Dubai, vier saaie, schralende uren waren dat. Toen we eindelijk konden boarden hadden in dat immense vliegtuig hadden we nog eens een uur vertraging...
Ook deze zes uur vlogen als het ware voorbij en met het onboard entertainment kwam het helemaal goed.

Toen we aankwamen op Bangkok voelde we meteen die vochtige warmte van Thailand maar achja, binnen is overal airco en buiten wen je er wel aan...
Ja en toen moesten we langs de paspoort controle en hopen dat we het land in mochten, even op de foto, twee stempels in het paspoort erbij en check, we mochten alle drie zo doorlopen. Eenmaal de koffers opgehaald opzoek naar Andre, familie van ons die in Thailand wonen.

Vandaag (vrijdag) hebben we niet veel gedaan, lekker bijgekomen wat gedronken, gewandeld, ijs gegeten en voetbal gekeken. En uiteraard nog heel veel gespeeld met de kinderen van Andre en Pearn, wat een geweldige kinderen.

Zaterdag gaan we naar een lokale markt, eens kijken hoe dat is en kijken pf we nog iets leuks op de kop kunnen tikken ;)

Tot snel!
Groetjes Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Mijn naam is Rick en ik ben 17 jaar, komende zomer reis ik samen met mijn ouders af naar Thailand om te zien wat de verschillen met 9 jaar geleden zijn en nu. Daarnaast gaan we natuurlijk ook naar onze familie die in Thailand woont.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 3422

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 26 Juli 2014

After 9 years back to Thailand

Landen bezocht: