Ready for takeoff! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Rick Houweling - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Rick Houweling - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

02 Juli 2014 | Duitsland, Düsseldorf

"Lady's and gentleman this is your captain speaking, please fasten your seat belt"

Het is zover, inmiddels zijn we al op het vliegveld van Dusseldorf aangekomen en is het bijna tijd om te gaan boarden.

Deze ronde vliegen we met Emirates, een goede kwaliteit vliegmaatschappij, zeggen ze ;).
De vlucht naar Bangkok duurt zo'n 12 uur, maar de totale reis (van vliegveld tot vliegveld) duurt zo'n 16 uur áls alles mee zit.

Na zes uur vliegen hebben we alweer een tussenstop op Dubai van zo'n vier uur. Hierna stappen we over op zo'n grote joekel van 'n airbus A380. Dat lijkt me super vet een vliegtuig met twee verdiepingen en mooie vertrekken. Helaas alleen voor de elite onder ons :(. Eens kijken of we het voor elkaar krijgen om een rondleiding te krijgen

Daarna is het weer zo'n zes uur vliegen maar ik verwacht dat deze uren wel snel voorbij zullen vliegen, tegenwoordig is er in lange afstandsvliegtuigen een heel pakket aan films, video's en muziek aanwezig waardoor je je wel zult vermaken.

Het zal hoe dan ook vast wel goed komen, relaxen is nu de bedoeling. De vakantie is immers begonnen.