De laatste loodjes - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Houweling - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Houweling - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Rick

30 Juni 2014 | Nederland, Tilburg

De laatste loodjes.... Woensdag is het zover, dan vertrek ik samen met mijn ouders richting het vliegveld van Dusseldorf om op het vliegtuig te stappen naar eerst Dubai en met de uiteindelijke bestemming -> Bangkok Thailand.

Thuis zijn we druk bezig met het inpakken van de koffers en doen we de laatste inkopen. Helaas gaat mijn broer, Thom dit jaar niet mee.

Gelukkig ga ik relaxt de vakantie in, ik ben over naar leerjaar 2 en heb verder mijn zaakjes prima op orde bij mogen wij wat vragen boer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Mijn naam is Rick en ik ben 17 jaar, komende zomer reis ik samen met mijn ouders af naar Thailand om te zien wat de verschillen met 9 jaar geleden zijn en nu. Daarnaast gaan we natuurlijk ook naar onze familie die in Thailand woont.

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3418

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 26 Juli 2014

After 9 years back to Thailand

Landen bezocht: